stylizacje

Jak stworzyć stylizację w jesiennych kolorach?

Cześć!

Nic prostszego! Bazowe jesienne kolory to: camel (czyli kolor mojej narzutki), bordo, burgund, czerwień, butelkowa zieleń, śliwkowy, brązowy, beżowy, a jako tło granat, czerń, biel lub szarość. Ważne jest, aby nie przesadzić z ilością miksowanych kolorów. Jak na mnie patrzysz to od razu wiesz jaką mamy porę roku, prawda? 🙂

torebka z ćwiekami
karmelowe botki
stylizacja do szkoły
stylizacja uczennicy
pompon

buty – KUPBUTY | bluzka – CASUAL | marynarka – MOSQUITO | spodnie – BERSHKA | bransoletka – E-CLOVER | naszyjnik – SEMPRE MODUM | torebka – ETOREBKA

zdjęcia: moja siostra
Pozdrawiam, Ania

54 thoughts on “Jak stworzyć stylizację w jesiennych kolorach?

  1. Bosko wyglądasz.. najbardziej zachwyciły mnie buty i marynarka 🙂
    Ze swojego doświadczenia powiem ci, ze nie ma sie czego bać. Ja wlaśnie zacznę drugi rok studiow i po zobaczeniu swojego planu się zalamalam 😀 prawie caly czas siedze w szkole i do tego jeszcze praktyki… pierwszy rok ma luz xD ale wiadomo trzeba sie wyczuć 🙂
    a co do ludzi? wiadomo ze nie zawsze wszyscy bedziecie trzymac sie w paczce, ale czasami dobrze poznac nowych ludzi i wkroczyc w towarzystwo jako "pusta, biala kartka"… każdy bedzie budowal opinie o tobie, bez wzgledu na przeszlosc 🙂 pozdrawiam i zapraszam do mnie 🙂
    http://www.tynkaa-fashion.blogspot.com

  2. Masz piękne włosy.Jak ja zawsze chodziłam do fryzjera to tez byłam zła jak mówiłam,że chce centymetr to zawsze miałam podcięte 5 albo więcej centymetrów :/ Botki masz cudne 🙂

    Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w konkursie w którym możecie wygrać zegarek 🙂

  3. CO do fryzjera i planu to już się wypowiedziałam na fb 😉
    Twój zestaw absolutnie mnie urzekł. te spodnie uwielbiam. Niestety, w moim rozmiarze wyglądają okropnie 😀 Bardzo fajne są też buty i ta marynarka z panterkowymi wstawkami.

  4. Fryzjerzy – niestety są dziwni. Ja na szczęście idąc do mojej fryzjerki i mówiąc TYLKO KOŃCÓWKI tracę max 1,5cm włosów, czyli nie tak dużo. Chcę końcówki, mam końcówki. A Tobie po prostu je trochę wystrzępiła. No, może trochę dużo :D. Ach to cieniowanie…

  5. Co do fryzjera,to się zgadzam-zawsze muszą podciąć te końcówki.Ja mówię,że chcę podciąć co najwyżej 5cm,a oni chyba myślą,ze co najmniej 😉 A zestaw jest świetny ! Bardzo podobają mi się buty i marynarka,spodnie też są niczego sobie 🙂 Ładnie i jesiennie 🙂

  6. Hm, włosy i tak masz długie, więc nie masz co narzekać. 😀 Ja końcówek nie podcinałam od 2 lat – i tego nie zrobię dopóki nie urośnie mi odpowiednia długość. 😀

    Bardzo ładnie wyglądasz, ślicznie się uśmiechasz! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.