stylizacje

Stylizacja z torebką Michael Kors Hamilton

Witajcie Kochani! Ostatnio narzekacie, że za bardzo zadomowił się u mnie kolor czarny i biały, więc postanowiłam trochę urozmaicić gamę barw. Ta fioletowa koszula HM, którą zobaczycie na zdjęciach to mój ostatnio ulubiony łup z SH! Dałam za nią całe szalone 6zł, a stan idealny i do tego super materiał, bardzo miły w dotyku i spokojnie w nim skóra oddycha, także człowiek się nie poci (jak to w większości koszul bywa). Fajna, przewiewna i pasuje do większości rzeczy w mojej szafie, no czego chcieć od rzeczy więcej?

stylizacja na zakupy
zdjęcia: moja siostra

ROMWE spodnie | SHOESZONE buty | MICHAEL KORS torebka| HM koszula

Pozdrawiam, Ania
0 Udostępnień
Przeczytaj także:  Czerń i beż z odrobiną złota - Jesiennie

37 thoughts on “Stylizacja z torebką Michael Kors Hamilton

  1. Ta koszula zdecydowanie bardziej podobałaby mi się w połączeniu z inną, równie elegancką koszulą, ale każdy element z osobna przypadł mi do gustu!

  2. te zdjecia przerobione o wiele lepiej! nie ma widocznej różniicy i wszystko tak ładnie wygląda.. 🙂 dobrze jest uczyć sie na błędach i czasem takie 'uszczypliwe' komentarze pozwalają, by w ogóle te błędy dostrzec 😉

  3. Buty spoko ale spodnie nie paduja do koszuli. Zrob sobie czasem jakas stylowa fryzure. Wiecej dodatkow itd. Bo strasznie skromnie to wyglada. 😉 buzka !

  4. ja tam tak lubię czasem nietypowo łączyć rzeczy elegantsze i sportowe 🙂 co do biżuterii no to już u mnie to tak jest, że nie lubię jej nadmiaru, chociaż staram się jej dodawać coraz więcej. 🙂 Włoski haha no kurczę lubię rozpuszczone włosy, ale za niedługo będzie też messy bun ;)zdjęcia z nim zrobione już są 🙂

  5. Bardzo ładnie ci w kolorze 🙂 Choć na zdjęciach koszula wygląda na granatową a nie fioletową 🙂 Pamiętaj jednak że wcale nie musisz robić zestawów pod publikę, a skoro się komuś nie podobają twoje biało czarne zestawy to niech nie czyta 🙂
    A co do tych spodni to ja bym z nich zrezygnowała. Psują twoją nowo wypracowaną sylwetkę 😉

    1. dokładnie 🙂 lubię b&w, ale sama stwierdziłam, że odrobina koloru nie zaszkodzi 🙂 co do spodni kurcze za bardzo je lubię, a kobiece kształty to nic złego. Wolę swoja zaokrągloną figurę, niż figurę małego chłopca.

  6. Dawno mnie tu nie było, przerwa od blogowania robi swoje- ale się tu pozmieniało! Oczywiście na dużżży plus 🙂 Cudowna koszula, bardzo ładnie wyglądasz:) Pozdrawiam!:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *