stylizacje

Zestaw bezpieczny dla każdego typu figury

Bezpieczny zestaw do każdego typu figury? Nic prostszego! Tak właśnie nazywam zestaw, który składa się z granatowych spodni, butów na koturnie, kremowego trenczu i białego t-shirtu z nadrukiem. Zestaw bezpieczny, a jednocześnie bardzo „in”. Przeglądając niektóre blogi, gdy patrzę na zdjęcia to myślę sobie „ok, w sumie to fajny zestaw, ale gdzie w tym wyjść?” No właśnie… Dlatego będą pojawiać się tutaj co jakiś czas posty ze stylizacjami dla każdej kobiety niezależnie od figury. Zauważcie, że w tym zestawie sensownie będzie wyglądać zarówno bardzo szczupła dziewczyna, jak i trochę okrąglejsza. Magia ubioru. Ubiór może nam dodać, jak i ująć kilka kilo i warto o tym wiedzieć i z tego korzystać.

BEŻOWY TRENCZ
ZEGAREK DANIEL WELLINGTON
KREMOWY PŁASZCZ
płaszcz – SHEINSIDE | spodnie – BERSHKA | buty – NO NAME | torebka – SZAFOMANIA | t-shirt – CHOUETTE | zegarek – DANIEL WELLINGTON

zdjęcia: moja siostra
Pozdrawiam, Ania

34 thoughts on “Zestaw bezpieczny dla każdego typu figury

  1. Świetne są takie klasyczne stylizacje bo zawsze można w nich wyjść. Dlatego zawsze warto mieć w szafie małą czarną, klasyczne dżinsy czy trencz 🙂
    Buziaki, Ola z myprettydress.blogspotcom

  2. długie włosy wyglądają wspaniale, ale trzeba poświęcić im dużo uwagi. Odżywki, maski, ciągłe rozczesywanie i niestety mimo tego tak szybko się mogą niszczyć. Kocham swoje długie włosy, ale wiem, ze trzeba się nimi zajmować, żeby były w jakiejkolwiek formie. ;(

  3. Muszę sobie kupić własnie botki na takim średnim obcasie/koturnie w których można wyjść wszędzie bo sa wygodne a lekko wyciągaja sylwetkę, wydłużają nogi. Bo oprócz płaskich butów mam tylko takie na 12cm słupku które może i ładnie wyglądają na blogu ale daleko to ja w nich nie zajdę 😀 Dlatego bardzo podoba mi sie ta stylizacja i twój pomysł na posty 🙂

  4. na uczelni właśnie mi powiedziały dziewczyny, że od nowej fyzury twarz mi się zaokrągliła. Ale dla mnie to nie jest dobra wiadomość, wolę pociągłą jednak z wystającymi kościami policzkowymi ;p

  5. oj 100% racji ;D dlatego zazwyczaj wybieram koturny i obcasy 7-8cm są najwygodniejsze 🙂 i to nic, że może trochę kaczuszkowate. Wyciągają sylwetkę, wydłużają nogi, a można w nich śmigać 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *