dieta i fitness, stylizacje

Ćwiczenia siłowe dla kobiety

Bo nikt nie powiedział, że ćwicząc na siłowni musisz robić z siebie monstrum. Wiele kobiet myśli, że ćwiczenia siłowe zrobią z nich wielkiego kulturystę, a wcale tak nie jest. Organizm kobiety nie jest przystosowany do dużego progresu i rozrostu mięśni, więc tylko sterydy i hormony mogłyby na to jej pozwolić. Wiadomo, lekki przyrost masy mięśniowej przy dobrej diecie plus ewentualnych odżywkach jest normalny, ale jest on w granicach mieszczących się w kobiecej sylwetce. Moim celem jest umięśnić i wyrzeźbić się, ale pozostając w swoich kobiecych, drobnych rozmiarach. Przyznam się Wam, że sporo spaliłam ćwicząc siłowo, bo wypracowane mięśnie to najlepszy pożeracz tłuszczu, jaki mogłabym sobie wymarzyć. Dlatego właśnie nie ćwiczenia typu cardio, czy różne zajęcia aerobowe oraz długotrwałe biegi, a właśnie trening siłowy + dodatkowo trening interwałowy najszybciej spali zbędny tłuszczyk. Co więcej, na ćwiczeniach aerobiku niektóre kobiety wręcz zauważają przyrost tkanki tłuszczowej, co jest niestety zbadane naukowo i ma swoje źródło, tutaj duże pole do popisu ma kortyzol uwalniany podczas tego typu zajęć aerobowych, utrudniający spalanie tkanki tłuszczowej, a niekiedy powodując jej przyrost oraz adaptacja tłuszczu. Polecam stronę potreningu.pl znajduję tam wiele ciekawych artykułów i przede wszystkim mam do dyspozycji Atlas i demonstrację wielu ćwiczeń.
fitness blogerka

Na sobie mam: bluzkę – FOREVER PINK | leginsy – RUE PARIS | nerkę – FOREVER PINK | sandały – NO NAME | okulary – NO NAME | naszyjnik – GLITTER | bransoletkę – NO NAME

zdjęcia: moja siostra
Pozdrawiam, Ania

Przeczytaj także:  Ołówkowa spódniczka z siatką

27 thoughts on “Ćwiczenia siłowe dla kobiety

  1. Ja znów mam taki problem, że jestem strasznie chuda i chciałabym przytyć :<. Powiedz mi kochana, czy ćwiczenia siłowe odchudzają? To, że spalają tłuszczyk jak pisałaś, rozumiem, ale czy przez nie pozbędę się też kilogramów, których mi właśnie brakuje? Dużo jem i widzę powoli jak mój brzuch przestaje być taki płaski i szukam ćwiczeń dzięki którym nie chudnę, a mimo wszystko moja figura fajnie się ukształtuje ;p.

    1. Polecam oszukać swój organizm, ja tak zrobiłam. Moja waga to było 46 kg, mocno ćwiczyłam, biegałam i NAGLE STOP! Organizm nie zrozumiał tego i nareszcie przytyłam do 54 🙂 Ale nie wiem jak to wygląda z medycznego punktu widzenia i czy jest to zdrowe. W kazdym razie udało mi sie 🙂

  2. obecnie jest tak duży wybór ubrań do różnego rodzaju sportów, że wyglądanie na siłowni, czy podczas biegów jak monstrum jest sztuką 🙂

  3. Bardzo przydatny post- dziękuję :*
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *